
Коя е
LINSHO
ИМИДЖ И КАУЗИ
Linsho е български инфлуенсър, позната със съдържанието, което създава в TikTok и Instagram, но и с участията си в различни проекти като онлайн сериали, YouTube игри и предизвикателства, музикални видеоклипове и т.н.
Тя е известна не само с уникалния си, силно разпознаваем външен вид, но и със своя специфичен attitude. Тя не се опитва да е “лошо момиче”; тя просто е себе си, което е и една от нейните каузи. Linsho силно вярва в правото на всеки човек да бъде себе си - да се облича както си иска, да се гримира (или не), да изразява себе си, както харесва. Затова е склонна да работи с брандове от сферата на облекло, грим и козметика, грижа и стилизиране на коса, бижута, комуникации и всичко свързано със създаването на уникален стил на себеизразяване.
Също така Linsho открито се обявява против насилието (bullying) във всичките му форми в и извън училище. Това е много лична за нея кауза тъй като е изпитвала на гърба си последиците от такова отношение. Според нея, никой няма право да осмива, подиграва или унижава друг човек, особено за неща по външния му вид, които той не може да промени.
Linsho е сериозно свързана и с mental health каузата. Съдържанието, което създава е изключително реалистично и понякога силно емоционално. Тя не се притеснява да споделя трудностите, през които минава със своята аудитория и не крие проблемите си, надявайки се с това да покаже на феновете си, че те са нормална част от живота и всеки заслужава подкрепа, борейки се с тях.
За да работи с Linsho, вашият бранд не е необходимо да е ангажиран с важна за нея кауза, но е абсолютно задължително тя да харесва предлаганите от бранда продукти или услуги. Linsho не промотира брандове, които не ѝ допадат.
КОНТАКТСЪДЪРЖАНИЕ

Linsho е доста разнообразен инфлуенсър с много умения. Освен че пее с реалния си глас, тя сама композира и свири мелодиите в своите песни на пиано, китара, укулеле и калимба. Освен това пише сценарии, режисира, редактира суров материал и монтира видео съдържание не само за своите лични проекти, но и за много други, в които не е пряк участник. В пристъп на вдъхновение рисува пейзажи с маслени или акрилни бои.
Съдържанието, което Linsho създава е изключително натурално, без превземки и позьорство. Тя не играе роля и няма маска - просто е себе си. Това, което феновете виждат в социалните мрежи е това, което е и в реалния живот, което може би е една от причините за изключително високото ѝ ниво на relatability.
КОНТАКТАУДИТОРИЯ
Аудиторията на Linsho е извънредно лоялна и е безкраен източник на енергия за нея. Тя включва предимно тийнейджъри и млади възрастни, от 12 до късни 20 години от всички полове. Феновете на Linsho не са просто фенове - те са общност! Наричат себе си “бестита” и се обединяват около идеята за взаимна поддръжка, създавайки специални групи във Viber и други канали, в които се насърчават, споделят и се подкрепят. “Беститата” на Linsho са известни със своите уникални едити - специална обработка на оригиналното съдържание, което Linsho публикува в социалните медии. Чрез тях, hero-съдържанието, създадено от Linsho се трансформира и преструктурира с много любов в много различни вариации и достига още по-голям обхват.
ПРЕДИМСТВА
- Отговорно и сериозно отношение към поетите ангажименти
- Лесна комуникация
- Разбиране и усет към идеята зад проекта
- Творческа имплементация без размиване на основната цел на възложената задача
- Безусловно спазване на срокове
- Отчетност след приключването на кампанията
